Ajuta financiar

Doneaza direct in contul bancar al proiectuluiPentru donatii, poti folosi contul in RON deschis la Banca Transilvania, RO33BTRLRONCRT0383775101. Donatia ta ta va contribui la dezvoltarea proiectului  “Ajut un copil”, in beneficiul copiilor orfani care asteapta un camin primitor.


Doneaza prin PayPalPoti dona orice suma te lasa inima, prin PayPal, utilizand butonul “Donate” din paginile site-ului sau chiar de aici. Nu trebuie sa ai cont PayPal si nu este necesar sa iti creezi. Doar urmeaza instructiunile din pagina securizata de plata. Tranzactia ta este guvernata de cele mai inalte standarde in materie de securitate. 


Doneaza in siguranta cu cardul bancarPoti face o donatie cu cardul bancar utilizand platforma securizata euPlatesc.ro. Nu-ti fie teama, platforma este certificata la nivel international pentru operatiuni financiare online si beneficiaza de tehnologii de ultima ora privind criptarea si securitatea datelor.

Doneaza cu cardul


fa o sponsorizare in limita a 20% din impozitul pe profitDaca reprezinti un agent economic platitor de impozit pe profit, sponsoriza proiectul “Ajut un copil” cu o suma reprezentand maxim 20% din impozitul pe profit datorat pentru anul precedent si maxim o,5% din cifra de afaceri.

Procedura este foarte simpla si nu afecteaza in nici un fel profitul companiei. Cei 20% in loc sa mearga la bugetul statului, pot fi redirectionati legal catre proiectul “Ajut un copil” in baza unui Contract de Sponsorizare. Un model de contract puteti descarca de aici, forma editabila fiind disponibila la momentul exprimarii unei intentii certe.

Incepand cu 2017, datorita cresterii plafonului cifrei de afaceri pana la care un agent economic este considerat microintreprindere, de la 100.000 la 500.000 euro, se preconizeaza un impact negativ asupra finantarilor segmentului ONG prin redirectionarea a 20% din impozitul pe profit.


Directioneaza 2% din impozitul pe venitDaca esti angajat sau obtii venituri din pensii, poti instrui statul sa vireze 2% din impozitul pe venit datorat, catre Fundatia SinVi, completand Formularul 230 ANAF pe care il poti descarca de aici.

Daca veniturile tale provin din meserii liberale, te rugam sa folosesti Formularul 200 ANAF pe care il poti descarca de aici.

Dupa completare, poti trimite formularul prin posta sau il poti depune personal la Administratia Financiara de care apartii. Formularele trebuie depuse pana la data de 25 Mai 2016. Nu ezita sa ne soliciti ajutorul in cazul in care intampini dificultati!

Anul 2017 vine cu o noutate fiscala; daca pana acum puteai redirectiona cei 2% catre o singura organizatie, acum poti alege inca doua, copletand anexele corespuzatoare formularelor 230 sau 200, dupa caz. Daca nu se specifica sume (caz rar intalnit), ANAF va imparti suma reprezentand 2% din impozitul pe venit, in mod egal, intre organizatiile selectate. Anexele se depun numai insotite de formularul corespunzator, la Administratia Financiara de care apartii, pana la data de 25 mai, inclusiv. Astfel, acum ai posibilitatea sa sustii mai multe organizatii pe care le simpatizezi, fara a mai fi obligat sa faci alegeri dificile.
Deoarece suntem o organizatie printre ale carei valori se numara corectitudinea si transparenta, tinem sa prezentam publicului aceste noi aspecte fiscale, cu impact major pe segmentul de finantare al sectorului ONG.

Directionarea a 2% din impozitul pe venit nu este o donatie si nici o sponsorizare! Este vorba de o suma datorata statului, iar contribuabilul poate decide modul in care si cui va fi ea alocata.

2% NU inseamna costuri suplimentare pentru contribuabil, ci o parte din ceea ce oricum statul incaseaza la buget. Cu alte cuvinte, in loc sa ia 100%, statul primeste de la tine doar 98%, iar restul de 2% il directioneaza conform instructiunilor tale.

Directionarea a 2% nu inseamna frauda fiscala si NU ai dreptul sa ceri nici un fel de beneficii financiare sau de alta natura, organizatiei catre care ai directionat 2%.

2% NU au nicio legatura cu cei 2% pe care ii directionezi catre fondul de pensii privat.

Comentariile nu sunt permise.